FannyMariaEllenPersson

Alla inlägg under juni 2012

Av fanny persson - 27 juni 2012 22:05

hej har inte orkat blogga om det jag skulle så gör det i morgon nu ligger jag i sänge men min älskling ska snart se film sen äta kladdkaka kommer en bild sen puss och kram :)   

Av fanny persson - 25 juni 2012 01:43

  gamalbild men hade tråkigt :)


Av fanny persson - 25 juni 2012 01:40

jag är beroende av tre saker 


1. Calle

2. min blogg

3. skype 


eller fyra 

4. min cykel 

Av fanny persson - 24 juni 2012 12:21

på eng 

Small town homecoming queen

She's the star in this scene

There's no way to deny she's lovely

Perfect skin, perfect hair

Perfumed hearts everywhere

Tell myself that inside she's ugly

Maybe I'm just jealous

I can't help but hate her

Secretly I wonder if my boyfriend wants to date her

 

She is the prom queen I'm in the marching band

She is a cheerleader I'm sitting in the stands

She gets the top bunk I'm sleeping on the floor

She's Miss America and I'm just the girl next door

 

Senior class president

She must be heaven sent

She was never the last one standing

A backseat debutaunt

Everything that you want

Never to harsh or too demanding

Maybe I'll admit it

I'm a little bitter

Everybody loves her but I just wanna hit her

 

She is the prom queen I'm in the marching band

She is a cheerleader I'm sitting in the stands

She gets the top bunk I'm sleeping on the floor

She's Miss America and I'm just the girl next door

Oh and I'm just the girl next door

 

I don't know why I'm feeling sorry for myself

I spend all my time wishing that I was someone else

 

She is the prom queen I'm in the marching band

She is a cheerleader I'm sitting in the stands

I get a little bit, she gets a little more

She's Miss America and... she's Miss America

I'm just the girl next door...




på sv: 

Liten stad balens drottning

Hon är stjärnan i den här scenen

Det finns inget sätt att förneka att hon är underbar

Perfekt hy, perfekt hår

Parfymerade hjärtan överallt

Intala mig själv att inom hon är ful

Kanske är jag bara avundsjuk

Jag kan inte låta bli att hata henne

Hemlighet Jag undrar om min pojkvän vill datja henne

 

Hon är balens drottning jag är i marching Band

Hon är en cheerleader jag sitter på läktaren

Hon får överslafen Jag sover på golvet

Hon är Miss America och jag är bara tjejen bredvid

 

Senior klassen president

Hon måste vara himlen sänt

Hon var aldrig den sista stående

En baksätet debutaunt

Allt som du vill

Aldrig hård eller alltför krävande

Jag kanske ska erkänna att det

Jag är lite bitter

Alla älskar henne men jag vill bara slå henne

 

Hon är balens drottning jag är i marschmusikbandgodhet

Hon är en cheerleader jag sitter på läktaren

Hon får överslafen Jag sover på golvet

Hon är Miss America och jag är bara tjejen bredvid

Oh och jag är bara tjejen bredvid

 

Jag vet inte varför jag tycker synd om mig själv

Jag tillbringar all min tid önskar att jag var någon annan

 

Hon är balens drottning jag är i marschmusikbandgodhet

Hon är en cheerleader jag sitter på läktaren

Jag får lite, får hon lite mer

Hon är Miss America och ... hon Miss America

Jag är bara tjejen bredvid.

 

 

Av fanny persson - 24 juni 2012 11:58

Hej jag heter Fanny Persson som ni reda vet. Jag bor med min mamma i en lägenhet i furulund. Jag är 17 men det är bara ett halvår till jag fyller 18 den 12 jan 2013. Jag älskar att läsa och va ute i naturen siter aldrig stilla. Jag vill bli advokat efter gym ska jag plugga juridik och det är ett ämne jag brinner för. Ett annat ämne jag brinner för är historia älskar att se dokumentär och vill veta så mkt om ämnet jag läser. Jag skriver också dikter och böcker för det för mig att lugna ner mig och slipper tänka på allt då är det bara jag och pappret. Det var lite om har ni frågor så ställ gärna dem till mig :) <3   


kram Fanny 

Av fanny persson - 24 juni 2012 11:08

www.metrojobb.se 

Metrojobb kan du hitta lediga jobb, arbeten och tjänster i Nordics. Så är du arbetslös gå då till metrojobb och skapa ett konto och börja söka jobb. Metrojobb är en onlineerbjudande sida på nätet enkelt att av vända och det går snabbt att använda det. Du kan söka jobb i Sverige, Norge och Danmark med metro jobb. Man kan söka Deltid, heltid, extra/säsong/visstid och vikariat. Så gå in och skapa kont och få det bekvämt att söka jobb i hela norden. Lycka till med jobbsökingarna och hoppas ni hittar det jobb ni vill ha och tack för ni läser mitt inlägg om metrojobb kram Fanny Persson.    




Av fanny persson - 24 juni 2012 02:18

klädder här kan du shoppa klädder och skor via nätet enkelt och bra du får det skickat till dig men posten. det är ganska bilgit men det är bekvärmt att handla på nätet. 

Av fanny persson - 24 juni 2012 02:06

 
personalen är alltid trevlig och hittar man inte det man vill hjälper dem en så man får det man vill ha och fins det inte beställer dem hem det :)
 
 
 
 
jag älskar handla på bokia i lödde för det är så trevligt folk som jobbar där och ger alltid bra bok tips kommer alltid ut med en ny bok när man är där
 
 
 
 
Det är jätte bra ställe att klippas sig :)
 
 
 
 
älskar att gå runt i new yorker hittar alltid något och i lödde är det bra utbud av klädde
 
 
 

Presentation


hej det är jag som är fanny persson. jag har levt i 17 år och upplevt mkt så jag vet mkt om livet....

annonser

Omröstning

villket humör är du på ??
 glad
 sur
 arg
 ledsen
 deprimerad

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Besöksstatistik

kärlek

ökar dig bloggtafick

värdet på bloggen

låtar

blogkeen

Fanny Maria Ellen Persson+John-Robin Österberg=sant

Reklam

neräkina till saker

Splinx

bb


Ovido - Quiz & Flashcards